PODEMOS BARCELONETA

PODEMOS BARCELONETA Trabajamos para los vecinos del BARRIO

domingo, 12 de octubre de 2014

carta de una abuela del barrio

UNA MIRADA AL PASADO, PARA REFLEXIONAR:
(Hemeroteca Diario de la Barceloneta marzo 2006) Cartas de los vecinos.
Tinc 82 anys, soc vidua, no estic per molts "trotes", i nascuda al Barri de la Barceloneta, on segueixo vivint.Tinc 4 fills, 3 nois i una noia. El gran, solter, 53, viu a la Barceloneta amb mi, peró está tot el día fora de casa perqué traballa. El segon, 49, casat i amb dos fills, viu a la Sagrada Familia. La noia es la tercera, 47, vidua també, amb dos fills peró viu a Badalona. I el petit, 39, casat, viu a Castelldefels. Abans de la famosa ZONA VERDA, ens trobávem a casa meva cada dos per tres. Sempre hi havia algú a casa meva, els meus fills, nets, germans, algú venia a fer-me companyia.
Desde de la ZONA VERDA és impossible. Ja no venen a casa meva tant com abans. Multa al canto i grua, o a pagar per aparcar (com mínim 9 euros).
He estat tota una setmana sense que la meva filla o les joves poguessin donar-me un cop de má, ja que dos cops que van venir, van multar els cotxes i per poc se'ls emporta la grua. Abans venien a veure'm tot sovint. Ara cada cop venen menys. La meva familia des de fa un temps s'está distanciant. Es com si es trenqués. Els meus fills ja no poden suportar la despesa que suposa pagar una zona verda, o blava, o vermella o groga. Els meus fills son nascuts a la Barceloneta i cada cop son més lluny d'aqui i de mí. Cada cop estic més trista i angoixada. El Sr. Clos m'está prenet la meva famila, la meva vida. Jo no em puc valdre per mi mateixa, no puc anar a veure'ls . Si ells no venen a veure'm, jo no puc fer res.
M'agradaria fer una pregunta al Sr. Clos. El recaptar impostos és més important que el desfer families?(1). Quanta gent gran es deu de sentir com jo?. Quina solució em dona?. Teresa Maojo Plazas
(Copiando está carta, aparte de partirme el corazón me ha entrado una rabia y una impotencia). (1) Sr. Clos.El recaptar impostos és més important que el desfer families?.

No hay comentarios:

Publicar un comentario